sobota, 27 kwietnia 2013

Hej!

Tego bloga tworzyć będą dwie dziewczyny - Merita i Ania. Od lat interesujemy się modą. W codziennym życiu wzorujemy się stylem Ashley Benson, Mirandy Kerr, Shay Mitchell. 

COŚ O NAS
Ania : Mam 15 lat. Jestem ciemną szatynką, mam brązowe oczy i 168 cm wzrostu. Interesuje się modą, muzyką i podróżami. Moje hobby to rysowanie, śpiewanie, spanie i oglądanie Pretty Little Liars :) Chodzę do drugiej gimnazjum, a w klasie jestem razem z Meritą. Słucham muzyki R&B i Pop. Moje ulubione sklepy to Diverse, Reserved, House i H&M.

Merita:  Mam 15 lat. Mój naturalny kolor włosów to brązowy, ale farbuję na wiśniowy. Mam brązowe oczy i 158 cm wzrostu. Interesuję się muzyką, filmami oraz oczywiście modą :) Słucham muzyki Rock i Alternatywnej. Moimi hobby są fotografia, czytanie, spanie i granie na gitarze. Moje ulubione sklepy to Reserved, H&M, Stradivarius, New Yorker.

A: Oto ubranie w moim stylu



M: a oto w moim
To kończymy.... Następny  za tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz